Як використовувати спалах при фотографуванні людей
Спалах може бути винятковим інструментом для освітлення фотографій. Будь це спалахи або потужні студійні стробоскопи, є безліч способів створити, або поліпшити освітлення на ваших фотографіях.
Фотографи неймовірно багато працюють для того, щоб створити дивовижні установки світла для драматичного ефекту або іноді простого, на їхню думку. Але застосовувати тонко налаштоване світло, це найкращий спосіб використовувати всю потужність спалаху.
Я люблю спалах, і за найменшої можливості його використовую. Витягнути спалах із сумки це не перша думка, що виникає при зйомці, але якщо я бачу можливість, я завжди намагаюся створити зі спалахом щось інше, особливе.
Іноді світло в сцені хороше, але потребує невеликого доопрацювання. щоб стати фантастичним. Іноді це виявляється у примноженні існуючого освітлення, інколи ж потрібно повністю замінити його. У цій статті я наведу кілька способів, коли я використовую спалах більш тонко, щоб покращити свої знімки.
Заміна існуючого світла
Простий спосіб, який я люблю використовувати у своїй роботі це використовувати модифікатор, щоб блокувати існуюче світло, а потім замінити його.
Наприклад, на фотографії нижче, спочатку я мав дуже складне плямисте світло, яке проходило через навіс. Він виглядав красиво на задньому плані, але я не знайшов місця, куди поставити мою модель, щоб світло падало на неї таким, як зараз на фото.
На противагу поточному світлу я встановив октабокс Westcott 43" Apollo Orb зі спалахом Nikon SB-800 всередині і встановив його між сонцем і моєю моделлю. Це означає, що вона була повністю покрита ним, навіть у тінях. Потім я встановив ще спалах вгорі, для посилення сонячного світла, яке потрапляло через дерева, таким чином я замінив похмуре освітлення моделі, на втішніше.
Чому таке світло це найкраще рішення? Тому він йде з того ж напрямку і підвищує потужність природного світла. І немає причин, принаймні я їх не знайшов, щоб поставити світло по-іншому. Він також зберігає природний вигляд фотографії.
Доповнення існуючого світла
Під час фестивалю італійської їжі, що проходив у Сеулі, будучи в ресторані я попросив зробити портрети кухарів з їх творіннями (було 5 кухарів, 12 страв та 15 хвилин звичайно!) Я швидко налаштував експозицію під натуральне освітлення, щоб бути задоволеним, кінцеві параметри були такими: 1/40, f/5, ISO 640. Я розумів, що мені потрібно від освітлення більше обсягу, тому я встановив невеликий 24-дюймовий софтбокс з правого боку зі спалахом SB-800 потужністю 1/16.
Наступним кроком було підлаштування моєї експозиції, налаштованої на натуральне освітлення. Я трохи її зменшив, щоб спалах тільки дав ефект, а не пересвітив зображення. Я не хотів спалахового заповнення.
Зі зменшенням ISO до 400 сцена була недоекспонована на 2/3 стопа, даючи моєму спалаху бути помітним, оскільки ми зробили так, що натурального світла тепер трохи не вистачало.
Використовуйте заповнююче світло від спалаху
Ми часто вважаємо, що використання режиму заповнення з TTL-заміром, який є у фотоапараті, нібито створено для репортажних фотографів та журналістів, які вважають, що виробники фотоапаратів так багато працюють, щоб полегшити нам життя. Встановивши спалах на камеру і встановивши режим TTL, приходить така думка. Але режим TTL має переваги. Що, якщо ми пересунемо експозицію, яку пропонує камера? Ми можемо отримати більш об'ємний результат замість простого заповнення тіней і блиску в очах. Це те, що я зробив на фото нижче.
Ми бачимо зливу, що проливається на дорогу перед людиною, але світло попереду людини надто гарне, щоб ігнорувати його. Сонце досі закриває шар хмар, і тут ми бачимо шалено красиве свічення під час грози, що насувається. Я зробив тестовий знімок у режимі пріоритету діафрагми, щоб побачити, що пропонує мені фотоапарат. Результат був чудовий, але я втратив обличчя людини у тіні. Експозиція 1/8000 при f/2 чудово передала тло, але обличчя я теж хотів залишити.
Розуміючи, що у мене мало часу, інакше всі промокнуть, я вставив свою SB-800 у той же софтбокс (з епізоду в ресторані), і попросив мою кохану дружину потримати його практично в тому ж положенні, що й сонце (трохи позаду нього та праворуч від камери).
Це м'яке світло з софтбоксу, на такій близькій відстані оберне обличчя людини і поверне деталі, на які не потрапило сонце і вони залишилися в тіні.
Щоб отримати спалах з витримкою 1/8000 секунди, я скористався вбудованою системою Nikon Creative Lighting System, який отримав високошвидкісну синхронізацію. Зі спалахом, на близьких дистанціях я зміг отримати достатньо світла, щоб висвітлити всі деталі обличчя. Я зробив свій фінальний знімок, сховав все фотоспорядження в сумку, і ми всі поїхали до найближчої крамниці, попити кави, доки буря не закінчиться.
На закінчення
Спалах не завжди потрібний. Я використовую спалах для посилення своїх фотографій, імітуючи існуюче світло (як у першому прикладі), надаючи обсягу (як на другому прикладі), або для заповнення тіней (як в останньому прикладі).
Якщо ваша перша думка перебити існуюче світло і замінити його своїм, спробуйте наступного разу просто посилити існуюче світло. Спалах це гарний інструмент, і його потрібно мати у своєму наборі, щоб ви могли зробити ваших освітлених спалахом клієнтів щасливими. Ті ж техніки можуть бути використані для освітлення інших об'єктів і навіть заднього плану для створення потрібного ефекту.
Автор: Ділан Голдбі
Джерело: fstoppers.com