Соціальна реклама «КАВА = СЕКС = ПРЕЗЕРВАТИВ»

кава

Брехня про презервативи являється однією з головних причин розповсюдження СНІДу та венеричних захворювань

Нещодавно в Київському метрополітені з’явилася соціальна реклама, в якій пропагується використання презервативу як засобу запобігання ВІЛ/СНІДу. Коли вперше її побачив, то подумав: «Ну, все ж таки краще, ніж нічого». Але вдумавшись глибше, до мене дійшло: «Та це ж реклама презервативів, а також пропаганда вільного сексу».

Якщо говорити об’єктивно, то насправді презерватив не дає захисту від СНІДу, це давно доведено. У 1981 році німецький лікар Принтц провів дослід, який показав, що зі 100 пар, де один партнер інфікований, після року використання презервативів 35 партнерам вірус передався. За даними британських досліджень 40% хворих СНІДом сподівались на захист презервативу і в результаті були приречені на хворобу. Вчені із США дослідили, що ризик при інфікуванні СНІДом при використанні презервативу більш ніж 31%.

 

Розглянемо фізичні властивості презервативу

Розмір вірусу імунодефіциту людини (ВІЛ) складає 0,1 мікрон, вірусу бактерії сифілісу 1,5 мікрона. Пори латекса презервативу мають розміри від 5 до 50 мікрон, а це в 50—500 разів більше розмірів ВІЛ.

Пройти вірусу крізь пори латекса просто, як влучити пенальті в пусті футбольні ворота. Задумайтесь, це дійсно надійний захист від СНІДу? Брехня про презервативи являється однією з головних причин розповсюдження СНІДу та венеричних захворювань.

 

Але давайте перейдемо до реклами

Якого ефекту досягає реклама? Якщо людині кожного дня в метро промивають мозок цією рекламою 5–6 разів на день, то цей образ відображається в підсвідомості. І не дивно, коли таку людину запросять на каву, підсвідомо вспливе асоціація з сексом.

Формується стереотип «КАВА = СЕКС». Тобто вступити в сексуальні стосунки з новим знайомим настільки ж легко, як і попити кави. Ну «звісно» і про презерватив не забути.

Кому вигідна така реклама? Звісно ж що тим, хто виробляє презервативи. Адже чим більше й частіше їх будуть використовувати, тим більше грошей можна заробити. Оскільки конкретний бренд не рекламується, то рекламу можна видати за соціальну, тим самим зекономити на розміщенні. Також до соціальної реклами більша довіра, бо наче б то ніхто не переслідує свої еконо мічні інтереси.

Геббельс, один з ідеологів нацизму, сказав: «Повторена сто разів брехня стає правдою». А зараз тими ж методами, що колись фашисти переконували у достовірності своїх ідей, нас хочуть переконати, що презерватив — це єдинийнадійний захист від СНІДу.

Запам’ятайте: безпечний секс — це міф. Єдиною гарантією безпечного сексу являється дотримання сексуальної чистоти. Це значить не мати безладних статевих стосунків. Мати лише одного партнера на все життя. А це можливо лише у сім’ї, де кожен любить і живе заради свого партнера. Такої реклами нам бракує.