Виховання дітей

Як виховати успішну дитину?

Якщо запитати батьків, якими вони прагнуть бачити своїх дітей у майбутньому, в більшості випадків чуємо відповідь – «успішними». Насправді це хороша амбіція, але варто зазначити, що бачення шляхів досягнення такого омріяного результату кардинально різниться. Ми поспілкувалися з мамами діток, які вже досягли перших серйозних успіхів. Одна з них, Світлана Беленко, мама Поліни, поділилася з нами декількома секретами.

Ювілейний випуск учнів Семиполківського НВК

25 червня 2018 року в Семиполках відбувся випуск учнів школи. Це свято не тільки для них, а для всього села (незвичне свято). Адже сьогоднішні випускники ювілейні. Вони – п′ятдесяті. Майже за 300-річну історію школа багато чого бачила, пережила, але вона завжди виконувала свою основну роль – давала семиполківчанам знання, вчила жити, працювати, бути чесними і добрими людьми, цінувати і любити рідний край, схиляти голову перед батьками. Завжди пам′ятати свою школу, вчителів. Ніколи не падати на коліна перед труднощами, свято вірити в прекрасне майбутнє.

Успішні сім'ї, батьки та діти

Діти – найцінніший скарб батьків і суспільства в цілому. Усвідомлення цього сприяє появі у них почуття відповідальності за покоління, котре підростає, і бажання виховати успішних дітей. Зрозумілим є те, що для досягнення необхідного результату треба докласти зусиль, але яких саме, ми дізнаємось з вуст мам, чиїх діток уже можна вважати успішними.

Як виховати успішну дитину?

Усі батьки хочуть бачити своїх дітей успішними та щасливими, тому рано чи пізно починають перейматися питанням: як же цього досягти? Психологи твердять, що існує безліч способів досягнення бажаного, всі вони зводяться до особливостей виховання, адже саме воно впливає на формування особистості дитини. Ми спілкувалися з мамами, яких вважаємо успішними, дізнавшись про деякі секрети виховання дітвори. Мами діляться секретами виховання

Василь Сухомлинський: уміння дітей запитувати — це «вузлики знань»

«Вузлики знань» — так образно писав Василь Олександрович Сухомлинський про необхідність розвивати у дітей допитливість, що найбільше виявляється в уміннях запитувати, спостерігати, міркувати, досліджувати. Пізнавальна активність і самостійність дітей формується, коли діти запитують. В їхніх запитаннях — потреба розібратися у незрозумілому, висловити своє ставлення, розв’язати якусь проблему. Звертаючись до вчителів, педагог писав: «Прагніть, щоб ваші учні побачили, відчули незрозуміле, щоб у них виникло запитання, якщо вам цього вдалося досягти — маєте половину успіху… Адже запитання пробуджують бажання знати».

Василь Сухомлинський про людяність

Василь Сухомлинський був переконаний, що основою духовності людини є розвинена моральність, а підгрунтям інтелектуального й загального розвитку – розвинені почуття, емоційність дитини. Тому так багато уваги приділяв формуванню у вихованців моральності й емоційності, щирості, підкреслюючи важливість поєднання цих рис особистості. Педагог наполягав, що людяне в людині виникає завдяки вихованню почуттів, формуванню культури. «Навчати людяності – найскладніша і неймовірно важка справа, – писав В. О. Сухомлинський. – Це означає затвердити вже в маленькій дитині потребу в другові, дорожче від якого немає в світі. Однією з найбільших радощів дитини має бути просто спілкування з людиною: я прийшов до тебе тому, що не можу без тебе жити». Інтерес до іншої людини, повага до індивідуальних відмінностей, прихильне спілкування допоможуть дитині осягнути сутність відносин у суспільстві, краще зрозуміти себе.

Виготовлення Янгола-оберегу

Наша Україна — чудова і багата земля з прекрасною природою, земля, котру населяють волелюбні, толерантні та дуже талановиті люди. Любов до своєї рідної землі починається зі знання рідної мови, багатовікової історії та культури свого народу. Культура поділяється на матеріальну та духовну. Матеріальна проявляється у ремеслах, національному одязі, кухні, знаряддях праці. Духовна культура — це коріння нашого народу, народна творчість, мистецтво, звичаї, традиції, свята, обереги.

Художні мініатюри Сухомлинського

Прочитайте разом з дитиною казки Василя Сухомлинського, поміркуйте, висловіть свою думку: Чого навчила Петрика маленька пташка? Чому бабуся одразу нічого не сказала Петрику? Чи моральними були дії Дмитрика? А Сергійка? Як гадаєте, якими вони виросли людьми?

Татова донечка: тонкощі розвитку стосунків

Батьки дитини мають пам’ятати, що дівчинка (дочка) і хлопчик (син) потребують рівного, проте різного ставлення до себе й різних виховних прийомів, аби вирости справжніми жінками і чоловіками й бути щасливими. Для дівчинки батько — це перший і часто-густо ще досить тривалий час найважливіший у житті чоловік. У її дитячому сприйнятті він найкращий і найдужчий, найнадійніший та наймудріший, і попри все — любимий.

Сторінки