Виховання дітей

Дитина і стрес

Розвиток дитини передусім відбувається в умовах взаємин з дорослими, і дитина постійно прагне встановлення і збереження позитивних взаємин з дорослими. Ця потреба є підґрунтям для забезпечення її психологічного комфорту і благополуччя. Відчуження дорослого від дитини, зменшення віддачі малюкові внутрішнього тепла, розуміння, підтримки, особливо у важкі хвилини його перших труднощів, призводить до того, що ця потреба залишається незадоволеною. Брак емоційно-теплих, довірчих відносин викликає у дитини глибокі емоційні переживання, які провокують виникнення стресу...

Що таке інтерес і як його виховати

Дорослі мають розуміти: якщо дитина здорова й у неї задоволені базові потреби у любові з боку найближчих дорослих, то навколишній світ для неї складає найцікавішу пригоду, є захопливим у всіх його проявах, а отже складає повсякчасний інтерес. Своєчасне й уміле підтримання цього стану є запорукою виникнення наступних стадій розвитку цікавості, її поглиблення й трансформації в діяльність.

На ниві добротворення

Під час Новорічних та Різдвяних свят вихованці та педагоги Будинку дитячої творчості Шевченківського району м. Києва прагнули створити гарний настрій, атмосферу любові й доброти для гуртківців та батьків творчих об’єднань БДТ, дітей та родин учасників бойових дій на Сході України, дітей-сиріт, дітей з багатодітних родин, якими опікується соціальна служба Шевченківського району м. Києва.

Чекай сонця! Воно заллє тебе відразу і безмірно

Мені дуже хочеться, щоб мене почули діти, в яких немає можливості займатися в гуртках: — Бібліотеки відчинені для всіх, вони працюють безкоштовно! Особливо шкільні. Приходьте, оберіть книгу, журнал за інтересом і читайте! Там ви знайдете відповіді на багато запитань, зможете подорожувати, відпочити душею, набути досвіду в пізнанні людей.

Ставлення дитини до грошей: перші кроки.

Нині ставлення до грошей закономірно вважають одним з факторів економічної соціалізації, завдяки якому забезпечується входження індивіда в світ економіки. Психологи вважають, що ставлення дитини до грошей має сформуватися під впливом сім’ї, базуючись на її принципах і установках.

Проведення заходу формування національної самосвідомості

Мета: формування в учнів національної самосвідомості, розуміння цілісності й соборності України, любові до рідної землі та свого народу шляхом вивчення історії держави, бажання працювати задля ефективного розвитку держави, готовності захищати її.

Найкращий спосіб позбавити дитину ревнощів

Уже в кінці першого року життя дитина настільки знає своїх батьків, що по-різному поводиться з кожним з членів сім’ї, виробляє ті чи інші стратегії впливу на батьків. Наприклад, прагнучи, щоб матуся взяла на ручки, починає жалібно схлипувати і тихенько скиглити, простягаючи рученята догори, а коли хоче привернути батькову увагу, несе йому цеглинки з конструктора чи свій малюнок, добре знаючи, що батько схвалює таку активність. Досить поширеною є поведінка після появи новонародженого братика чи сестрички, коли старша дитина починає лягати в малюкове ліжечко, загортатися в пелюшки, смоктати соску, просити пити з пляшечки. Багатьох батьків тривожать такі прояви, мовляв, щось не так, це якісь відхилення.

Формування пізнавальних проблем учнів за Василем Сухомлинським

Психологи доводять: потреба є основною рушійною силою активності людини, що набуває різноманітних форм вираження. Потреба залишається сталою за своїми характеристиками, навіть коли не усвідомлюється людиною.

Як формується відповідальність дітей

Справжнє ставлення до себе транслюється дітям нашими вчинками, а не зарозумілими розмовами. Діти робитимуть так, як вчиняють батьки. Якщо батьки кажуть дитині, що взимку треба носити шапку, а самі цього не роблять, то дитина засвоює, що можна казати одне, а робити інше. Я впевнена, ті з вас, шановні читачі, хто шапки не носить, має аргумент: «Я в автомобілі». Але дитина цього аргументу не може прийняти, оскільки вона охоплює те, що бачить безпосередньо. До того ж дитині варто пояснювати складні для її розуміння аргументи двома короткими фразами.Відповідь на це запитання може здатися надто простою: потрібно, аби діти сприймали своє життя, як велику цінність, і батьки були у цьому прикладом.

Василь Сухомлинський про зв'язок матеріального і духовного

Уся педагогічна спадщина Василя Сухомлинського — це практикум з формування в особистості загальнолюдських цінностей, духовного збагачення, привчання її до праці та створення матеріальних і духовних продуктів.

Сторінки