Skip to main content

Таланти

Їжачок замислився про таланти своїх друзів. Він знав, як весело вони граються і як кожний вміє робити щось дуже особливе. Розібратися у цих питаннях йому допомогла вчителька Сова. Сова розповіла, що на світі є багато творчих здібностей, але треба їх відкрити і потім розвивати. Наприклад, існує багато музеїв, галерей, виставкових залів, в яких зберігаються художні твори. Люди, які створюють картини, скульптури, малюнки, витвори декоративно-прикладного мистецтва називаються художниками.

Існують різноманітні інструменти, на яких люди грають, виконують музичні твори. Інколи вони виступають поодинці, а інколи гуртуються по групам чи поєднуються у величезні оркестри. Їхні таланти ми можемо почути у таких закладах, як театр, філармонія, консерваторія, по радіо та інших театральних та сценічних приміщеннях.

Майже кожна людина любить співати. Правда, не у всіх є добрий слух та справжній голос, але прагнення виконати пісеньку притаманне багатьом людям. У цьому виді творчості теж багато можливостей. Якщо співає одна людина, то таке виконання називається соло. Інколи співає дует, тріо, квартет та багато інших поєднань. А коли це вже велика кількість виконавців, то їхній виступ називається хоровим виконанням.

Сова запропонувала учням вибрати творчий гурток за своїми здібностями. Зайчик перший підняв лапку і сказав, що він дуже полюбляє стукати по барабанам. Для нього насолода, коли виникають ритмічні звуки, від яких піднімається бадьорий настрій. Зайчик потрапив до інструментального ансамблю.

Вовчик, не роздумуючи, запропонував себе у хор. Бо інколи він так любить голосно поспівати. Правда, його спів не усім подобається, але він дуже старається, особливо, якщо поруч ще хтось голосить.

Горобчик сказав, що для нього величезне задоволення викликає малювання. Коли він на пісочку стрибає, то залишаються дивовижні візерунки, його «почерк» усі впізнають. У школі був гурток образотворчого мистецтва.

Лисичка довго не знаходила у себе талантів. Вона розгубилася, хоч і вважала себе дуже розумною… Але Сова підказала, чим краще займатися цій гострій на язичок тваринці. Лисичка вміє так розказувати вірші, байки та цілі оповідання, що їй вірять майже усі, хто поруч. Достовірність інформації можна перевірити по казках.

Довго слухав друзів дятел. Він сидів на величезному дереві і ретельно щось довбав. Але він чув усе, про що розмовляли в лісовій школі. Через деякий час у нього вийшло симпатичне дупло, яке нагадувало справжній будиночок. Учні проголосили його архітектором. І дійсно, ні в кого іншого немає такого терпіння та наполегливості в цій нелегкій роботі…

Діти! А хто знає, куди приносять мед бджілки? Правильно, у вулик, у середині якого щільненько розміщені соти. Ці особ­ливі формочки з воску роблять самі бджілки. Вони справжні майстри ліплення!
Їжачок сидів серед своїх друзів і радів за їхні таланти. Їжачку теж хотілося проявити своє вміння, але він не знав, що в нього виходить найкраще. Сова звернулася до їжачка, і похвалила за його композицію, яка прикрашала його голочки. А там був цілий скарб зі смачненьких яблучок, листочків, грибів… Такий візерунок не кожний може зробити. Витвори такого виду діяльності отримали назву ікебана. Їжачок зрадів, що і в нього теж є талант.

Друзі подивилися навколо і просто ахнули від краси. Серед дерев світилося мереживо. Прозорими нитками якийсь чаклун створив неймовірної краси узор. То був павучок-чарівничок. Тонесенька серветочка сяяла усіма кольорами веселки і нагадувала справжній витвір мистецтва.

Біля квітів кружляли метелики, вони зачарували всіх своїми дивовижними рухами. Як ви думаєте діти, який вид творчості притаманний метеликам?

А тепер слід замислитися всім читачам про свої таланти. Подумайте, що у вас виходить найкраще? Впевнена, що у кожного малюка є особливі прихильності, але їх потрібно розвивати. І життя наше стане кращим…