Формування характеру

Художні мініатюри Сухомлинського

Прочитайте разом з дитиною казки Василя Сухомлинського, поміркуйте, висловіть свою думку: Чого навчила Петрика маленька пташка? Чому бабуся одразу нічого не сказала Петрику? Чи моральними були дії Дмитрика? А Сергійка? Як гадаєте, якими вони виросли людьми?

Виховання праці для дітей в сім'ї

Серед усіх слів В. Сухомлинський на перше місце ставив слова «народ», «праця», «хліб», оскільки вважав їх основою, на якій тримається наша людська сутність. Він писав: «Хто не знає, що таке хліб і праця, той перестає бути сином свого народу. Той втрачає кращі духовні народні якості, стає відщепенцем, безликою істотою, невартою поваги. Хто забуває, що таке праця, піт і втома, той перестає цінувати хліб.

Чекай сонця! Воно заллє тебе відразу і безмірно

Мені дуже хочеться, щоб мене почули діти, в яких немає можливості займатися в гуртках: — Бібліотеки відчинені для всіх, вони працюють безкоштовно! Особливо шкільні. Приходьте, оберіть книгу, журнал за інтересом і читайте! Там ви знайдете відповіді на багато запитань, зможете подорожувати, відпочити душею, набути досвіду в пізнанні людей.

Ставлення дитини до грошей: перші кроки.

Нині ставлення до грошей закономірно вважають одним з факторів економічної соціалізації, завдяки якому забезпечується входження індивіда в світ економіки. Психологи вважають, що ставлення дитини до грошей має сформуватися під впливом сім’ї, базуючись на її принципах і установках.

Проведення заходу формування національної самосвідомості

Мета: формування в учнів національної самосвідомості, розуміння цілісності й соборності України, любові до рідної землі та свого народу шляхом вивчення історії держави, бажання працювати задля ефективного розвитку держави, готовності захищати її.

Як формується відповідальність дітей

Справжнє ставлення до себе транслюється дітям нашими вчинками, а не зарозумілими розмовами. Діти робитимуть так, як вчиняють батьки. Якщо батьки кажуть дитині, що взимку треба носити шапку, а самі цього не роблять, то дитина засвоює, що можна казати одне, а робити інше. Я впевнена, ті з вас, шановні читачі, хто шапки не носить, має аргумент: «Я в автомобілі». Але дитина цього аргументу не може прийняти, оскільки вона охоплює те, що бачить безпосередньо. До того ж дитині варто пояснювати складні для її розуміння аргументи двома короткими фразами.Відповідь на це запитання може здатися надто простою: потрібно, аби діти сприймали своє життя, як велику цінність, і батьки були у цьому прикладом.

Василь Сухомлинський про зв'язок матеріального і духовного

Уся педагогічна спадщина Василя Сухомлинського — це практикум з формування в особистості загальнолюдських цінностей, духовного збагачення, привчання її до праці та створення матеріальних і духовних продуктів.

«Вчимося жити у Мирі, Любові та Злагоді!»

МЕТА: розширити знання учнів про важливість миру на землі; виховувати гуманізм, патріотизм, любов до свого народу та повагу до людей різних національностей та віросповідань. Формувати потребу зробити особистий внесок у збереження Миру та творення Добра на Землі.

Україна — моя рідна країна

МЕТА: створити святковий мікроклімат у класі для знайомства дітей, дати першокласникам уявлення про школу, формувати в них інтерес до знань, прагнення їх здобувати; формувати поняття учнів про Батьківщину як спільний дім українського народу, розширювати знання про рідний край. Розвивати почуття людяності, патріотизму. Виховувати любов до людей, до України.

Проблема кібербулінгу і його типи

Кібербулінг — це новітня форма агресії, що відбиває жорстокі дії з метою дошкулити, нашкодити, принизити людину з використанням інформаційно-комунікаційних засобів: мобільних телефонів, електронної пошти, соціальних мереж тощо. Цим поняттям позначається процес лютого завзятого нападу, який в українській мові передається дієсловами роз’ятрювати, задирати, прискіпуватися, провокувати, дошкуляти, тероризувати, цьку­вати тощо.

Сторінки